Skip to main content

Pomoc techniczna dla klienta

Oferujemy naszym klientom pełny dostęp do niezawodnej sieci opcji technicznych i usług na miejscu u klienta, zapewniających pomoc w zarządzaniu systemem Daikin.

{{facet.label}}

Dowiedz się więcej
Czy myślałeś o:

Sortuj po

product image {{compare.title}}

{{compares.length}}/{{maxNumberOfCompares}} {{ getLabel('finder.compare.selected') }}

Oops, nie znależliśmy informacji której szukasz

404

Procedura odbioru
towaru

Sposób odbioru towaru ma istotne znaczenie w przypadku ewentualnej reklamacji lub zwrotu. Zapraszamy do zapoznania się z Procedurą Odbioru Towaru. 

Procedura reklamacji
dostawy

W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji towaru prosimy o zachowanie odpowiednich procedur opisanych w załączonym dokumencie.

Procedura reklamacji
gwarancyjnej

Wszelkie reklamacje przyjmowane są według procedur i na dedykowanym formularzu. Należy wypełnić formularz zgodnie z instrukcją dostępna na portalu my.daikin

  • Uzyskaj certyfikaty

    Daikin, jako wiodąca firma w dziedzinie systemów HVAC-R, jest najlepszym partnerem projektów Twoich budynków ekologicznych.

Pomoc techniczna Daikin

Niezależnie od tego, czy szukasz określonego oprogramowania, potrzebujesz szczegółowych informacji o produkcie, czy masz pytania dotyczące Twojego systemu, nasz dział Pomocy technicznej jest tutaj, aby Ci pomóc.

FAQ

Nasza strona FAQ to odpowiedzi na często zadawane pytania. Podaje opisy, wyjaśnienia, pozwala zrozumieć działanie urządzenia oraz zawiera ogólne zasady utrzymania dbałości o jednostkę i agregat.

Narzędzia programowe

Dowiedz się więcej o naszej aplikacji 3D, przeglądarce wykresów psychrometrycznych Daikin oraz skanowaniu kodów QR.

Informacje o produkcie

Odbierz bardziej szczegółowe informacje o produkcie oraz materiały dotyczące swojego systemu Daikin.

Znajdź więcej informacji

Dystrybutor w okolicy

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?