Skip to main content

Czym jest program Home Comfort Expert?

Program lojalnościowy Home Comfort Expert pomaga nam być jeszcze bliżej naszych klientów i zapewnić im niezawodną obsługę klienta z indywidualnym podejściem we wszystkich regionach kraju.

Poprzez program Home Comfort Expert w Daikin nawiązujemy współpracę z wybranymi regionalnymi instalatorami klimatyzacji, pomp ciepła oraz innych urządzeń z naszego portfolio. Obecnie posiadamy ponad 15 partnerów HCE w dziewięciu krajach Europy Środkowej, z których współpracujemy z 17 partnerami działającymi w kilku regionach Polski.

 

Jakie dodatkowe korzyści daje program HCE?

Dzięki sieci salonów partnerskich HCE, każdy klient może bezpłatnie uzyskać dodatkowe korzyści na nowe urządzenie grzewcze lub klimatyzacyjne. Wszystko, co musi zrobić, to zarejestrować zakupiony produkt Daikin w usłudze Stand By Me.

Klient, który rejestruje produkt w Stand By Me, z którym otrzyma:

  • *5 lat gwarancji na części zamienne i robociznę obowiązuje tylko dla pomp ciepła Daikin Altherma objętych programem Fabrycznej Opieki Serwisowej. 
  • 5 lat gwarancji na części zamienne obowiązuje dla klimatyzacji Split i Multi Split zakupionej w Salonach Firmowych Daikin. Powyższe nie dotyczy modeli:
  • Pomp Ciepła wyłącznie na cele przygotowania ciepłej wody użytkowej typu monoblock: modele EKHHEE-CV3;
  • Produktów typu Multi Hybryda, modele CHYHBH-AV32;
  • Pomp ciepła typu LT monoblock: modele ED(B)LA;
  • Kotłów gazowych NDJ i GCU
  • Kolektorów słonecznych
  • Wodnych klimakonwektorów
  • Klimatyzatorów Sensira: modele FTXF + RXF, ATXF + ARXF, FTXC + RXC, ATXC + ARXC

Dlaczego warto zarejestrować się w Stand By Me?

bg-image

Rejestracja w Stand By Me nic nie kosztuje. Dzięki niemu zawsze wiesz z kim się skontaktować w przypadku jakiegokolwiek problemu dotyczącego Twojej klimatyzacji lub ogrzewania. Dedykowany partner Home Comfort Expert zajmie się instalacją, serwisem i rozwiąże z Tobą wszelkie problemy.

Regularne serwisowanie jednostek Daikin gwarantuje ich długą żywotność, pomaga zapobiegać ewentualnym awariom i zapewnia optymalne działanie. Jeśli pojawią się komplikacje, możesz mieć pewność, że Twoje urządzenie będzie w rękach specjalisty od konserwacji i serwisu z dokładną historią, zapisami serwisowymi i naprawczymi.

Znajdź więcej informacji

Dystrybutor w okolicy

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?