Sortuj po
Oops, nie znależliśmy informacji której szukasz

Procedura odbioru
towaru
Sposób odbioru towaru ma istotne znaczenie w przypadku ewentualnej reklamacji lub zwrotu. Zapraszamy do zapoznania się z Procedurą Odbioru Towaru.
Procedura reklamacji
dostawy
W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji towaru prosimy o zachowanie odpowiednich procedur opisanych w załączonym dokumencie.
Procedura reklamacji
gwarancyjnej
Wszelkie reklamacje przyjmowane są według procedur i na dedykowanym formularzu. Należy wypełnić formularz zgodnie z instrukcją dostępna na portalu my.daikin
-
Uzyskaj certyfikaty
Daikin, jako wiodąca firma w dziedzinie systemów HVAC-R, jest najlepszym partnerem projektów Twoich budynków ekologicznych.
Pomoc techniczna Daikin
Niezależnie od tego, czy szukasz określonego oprogramowania, potrzebujesz szczegółowych informacji o produkcie, czy masz pytania dotyczące Twojego systemu, nasz dział Pomocy technicznej jest tutaj, aby Ci pomóc.
FAQ
Nasza strona FAQ to odpowiedzi na często zadawane pytania. Podaje opisy, wyjaśnienia, pozwala zrozumieć działanie urządzenia oraz zawiera ogólne zasady utrzymania dbałości o jednostkę i agregat.
Narzędzia programowe
Dowiedz się więcej o naszej aplikacji 3D, przeglądarce wykresów psychrometrycznych Daikin oraz skanowaniu kodów QR.
Informacje o produkcie
Odbierz bardziej szczegółowe informacje o produkcie oraz materiały dotyczące swojego systemu Daikin.