Skip to main content

Daikin Cloud Service- dla zastosowań mieszkaniowych

Zdalne monitorowanie, sterowanie oraz serwis dla zastosowań mieszkaniowych

Cechy produktu

  • Monitorowanie i sterowanie budynkiem, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz dzięki usłudze Daikin Cloud Service
  • Zarządzaj kilkoma instalacjami. Koncepcja modułowa pozwala na rozbudowę Twojej chmury razem z Twoim biznesem
  • Wizualizacja zużycia energii oraz wykonywanie testów porównawczych różnych obiektów w celu obniżenia kosztów energii
  • Zdalne wsparcie diagnostyczne dla wydłużenia trwałości użytkowej systemu
  • Konserwacja predykcyjna dla zapobiegania awariom
  • Instalator i technik mogą zdalnie logować się do instalacji w razie pojawienia się awarii w przypadku pierwszego rozwiązywania problemów
  • Daikin Cloud Service wymaga subskrypcji. Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z lokalnym przedstawicielem ds. sprzedaży. 

Korzyści dla partnerów serwisowych

  • Oszczędność czasu i oszczędność pieniędzy: Możesz wspierać klientów zdalnie w zakresie większości ich potrzeb bez konieczności wizyty na miejscu (brak kosztów podróży i oszczędność czasu).
  • Rozwiązanie problemu za pierwszym razem: Ponieważ znasz kody błędów i dane dotyczące stanu produktu, możesz odwiedzić klienta z właściwymi częściami zamiennymi i rozwiązać problem podczas pierwszej wizyty.
  • Lojalność: Możesz udzielić porad pozwalających na efektywniejsze i wygodniejsze użytkowanie z produktów. Pozwoli to podnieść poziom relacji z klientami. Dzięki pulpitowi alarmowemu możesz zadzwonić do klienta, aby rozwiązać problemy z produktem, zanim on zadzwoni do Ciebie.

Korzyści dla użytkowników końcowych

  • Zaawansowane wsparcie zdalne dla wygodnego użytkowania (możesz zaoszczędzić czas zamiast czekać na wizytę). 
  • Monitorowanie Twojego systemu przez wysoko wykwalifikowanych techników pod względem bezpieczeństwa eksploatacji.
  • Zdalna analiza usterek i proaktywne podejście do usuwania błędów.
  • Ustawienie awaryjne dla ciągłości pracy.

Powiadamianie o błędach i kilka ustawień instalatora (20 ustawień dla ogrzewania i 16 ustawień dla klimatyzacji mieszkaniowej) do zdalnego wsparcia za pomocą aplikacji SBM Pro i e-care

Instalatorzy mogą aktywować z profesjonalnego portalu zdalne monitorowanie, co pozwala im nadzorować wiele parametrów instalacji z miejsca, w którym aktualnie się znajdują. Będą oni otrzymywać automatyczne powiadomienia, jeśli wystąpi jakiś problem z instalacją. Zmieniając pewne ustawienia mogą natychmiast poprawić komfort użytkownika. Te nowe funkcje pozwalają zaoszczędzić czas i uzyskać lepsze wsparcie.

Ogrzewanie/chłodzenie pomieszczeń
Strefa główna i strefa dodatkowa (LWT = temperatura wody wylotowej)
Ciepła woda użytkowa
Pomieszczenie (RT = temperatura otoczenia w pomieszczeniu)
Instalator - obsługa błędów

Znajdź więcej informacji

Dystrybutor w okolicy

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?