Ogrzewanie/chłodzenie pomieszczeń
Cechy produktu
- Monitorowanie i sterowanie budynkiem, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz dzięki usłudze Daikin Cloud Service
- Zarządzaj kilkoma instalacjami. Koncepcja modułowa pozwala na rozbudowę Twojej chmury razem z Twoim biznesem
- Wizualizacja zużycia energii oraz wykonywanie testów porównawczych różnych obiektów w celu obniżenia kosztów energii
- Zdalne wsparcie diagnostyczne dla wydłużenia trwałości użytkowej systemu
- Konserwacja predykcyjna dla zapobiegania awariom
- Instalator i technik mogą zdalnie logować się do instalacji w razie pojawienia się awarii w przypadku pierwszego rozwiązywania problemów
- Daikin Cloud Service wymaga subskrypcji. Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z lokalnym przedstawicielem ds. sprzedaży.
Korzyści dla partnerów serwisowych
- Oszczędność czasu i oszczędność pieniędzy: Możesz wspierać klientów zdalnie w zakresie większości ich potrzeb bez konieczności wizyty na miejscu (brak kosztów podróży i oszczędność czasu).
- Rozwiązanie problemu za pierwszym razem: Ponieważ znasz kody błędów i dane dotyczące stanu produktu, możesz odwiedzić klienta z właściwymi częściami zamiennymi i rozwiązać problem podczas pierwszej wizyty.
- Lojalność: Możesz udzielić porad pozwalających na efektywniejsze i wygodniejsze użytkowanie z produktów. Pozwoli to podnieść poziom relacji z klientami. Dzięki pulpitowi alarmowemu możesz zadzwonić do klienta, aby rozwiązać problemy z produktem, zanim on zadzwoni do Ciebie.
Korzyści dla użytkowników końcowych
- Zaawansowane wsparcie zdalne dla wygodnego użytkowania (możesz zaoszczędzić czas zamiast czekać na wizytę).
- Monitorowanie Twojego systemu przez wysoko wykwalifikowanych techników pod względem bezpieczeństwa eksploatacji.
- Zdalna analiza usterek i proaktywne podejście do usuwania błędów.
- Ustawienie awaryjne dla ciągłości pracy.
Powiadamianie o błędach i kilka ustawień instalatora (20 ustawień dla ogrzewania i 16 ustawień dla klimatyzacji mieszkaniowej) do zdalnego wsparcia za pomocą aplikacji SBM Pro i e-care
Instalatorzy mogą aktywować z profesjonalnego portalu zdalne monitorowanie, co pozwala im nadzorować wiele parametrów instalacji z miejsca, w którym aktualnie się znajdują. Będą oni otrzymywać automatyczne powiadomienia, jeśli wystąpi jakiś problem z instalacją. Zmieniając pewne ustawienia mogą natychmiast poprawić komfort użytkownika. Te nowe funkcje pozwalają zaoszczędzić czas i uzyskać lepsze wsparcie.

Strefa główna i strefa dodatkowa (LWT = temperatura wody wylotowej)
Ciepła woda użytkowa
Pomieszczenie (RT = temperatura otoczenia w pomieszczeniu)
Instalator - obsługa błędów