Skip to main content

Jesteśmy z Tobą na każdym etapie. Odkryj naszą gwarancję i praktyczną pomoc techniczną.

Nasze usługi

Rodzina produktów Daikin razem

Gwarancja

Ubezpiecz dowolne urządzenie Daikin dodatkową gwarancją na okres do 10 lat, aby zapewnić sobie spokój ducha i dostęp do specjalistycznej wiedzy zawsze, gdy jej potrzebujesz.

Rodzina produktów Daikin razem

Fabryczny Serwis Pomp Ciepła

Zapewnij Twojemu produktowi Daikin opiekę, na jaką zasługuje, korzystając z jednego z naszych dostosowanych do potrzeb pakietów serwisowania. Zaoszczędź pieniądze, wydłuż okres eksploatacji produktu i ciesz się spokojem ducha.

Aplikacja serwisowa Stand By Me

Stand By Me

Wszystko, co musisz wiedzieć o Twoich produktach Daikin i naszych wyjątkowych opcjach obsługi posprzedażnej na jednej, łatwo dostępnej platformie. Będziesz mieć naszych ekspertów po swojej stronie przez wiele lat.

Aplikacje Daikin – zintegrowany dom

Aplikacje i łączność

Nasze unikalne aplikacje i platformy są zaprojektowane tak, aby prowadzić Cię na każdym etapie Twojej podróży z Daikin. Steruj Twoimi urządzeniami, organizuj opiekę posprzedażową i korzystaj z pomocy technicznej, gdy jej potrzebujesz – wszystko to za naciśnięciem jednego przycisku.

Wsparcie techniczne na miejscu

Wsparcie techniczne

Produkty Daikin są budowane zgodnie z najwyższymi standardami, ale jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, nasi doświadczeni technicy serwisowi są zawsze do Twojej dyspozycji. Naprawy na miejscu są dostępne dla wszystkich naszych serii produktów.

Wsparcie Daikin – Obsługa klienta

Nasza sieć partnerska

Nasza sieć zaufanych, wykwalifikowanych instalatorów wyznacza standardy profesjonalnych i niezawodnych usług instalacyjnych, które zaspokajają potrzeby naszych klientów.

Para obserwująca swój system ogrzewania i chłodzenia za pomocą zdalnego monitoringu

Zdalny monitoring

Uzyskaj pełną kontrolę i komfort bez zmartwień dzięki narzędziom zdalnego monitorowania Daikin. Monitoruj swoje systemy ogrzewania i chłodzenia, gdziekolwiek jesteś, aby Twój dom był przytulny i efektywny bez żadnych kłopotów.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Więcej informacji

Jak najbardziej. Skontaktuj się z Partnerem serwisowym, który uruchomił Twoje urządzenie.

Jeżeli awaria dotyczy:

Klimatyzacja

Sugerujemy skontaktowanie się z Twoim instalatorem Daikin w celu uzyskania pomocy.

Pompa ciepła

Jeżeli twoja pompa objęta jest Programem Fabrycznej Opieki Serwisowej, zadzwoń na dedykowaną infolinię zgłoszeń awarii, która czynna jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00 do 20:00 pod numerem 22 417 80 80.

Dzięki rejestracji Twojej jednostki na platformie Stand By Me zyskasz dostęp do wszystkich protokołów online, automatyczne przypomnienia o obowiązkowych przeglądach oraz możliwość wykupienia dodatkowych usług, jak np. przedłużonej gwarancji dla pomp ciepła.

Aplikację pobierzesz zarówno dla systemu Android, jak i IOS.

Do rejestracja służy dedykowana platforma Stand By Me. Aby zarejestrować się w platformie musisz podać kod urochomienia. Otrzymasz go od partnera serwisowego, któy dokonał uruchomienia urzadzenia.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz?