Nasze usługi

Gwarancja
Ubezpiecz dowolne urządzenie Daikin dodatkową gwarancją na okres do 10 lat, aby zapewnić sobie spokój ducha i dostęp do specjalistycznej wiedzy zawsze, gdy jej potrzebujesz.

Fabryczny Serwis Pomp Ciepła
Zapewnij Twojemu produktowi Daikin opiekę, na jaką zasługuje, korzystając z jednego z naszych dostosowanych do potrzeb pakietów serwisowania. Zaoszczędź pieniądze, wydłuż okres eksploatacji produktu i ciesz się spokojem ducha.

Stand By Me
Wszystko, co musisz wiedzieć o Twoich produktach Daikin i naszych wyjątkowych opcjach obsługi posprzedażnej na jednej, łatwo dostępnej platformie. Będziesz mieć naszych ekspertów po swojej stronie przez wiele lat.

Aplikacje i łączność
Nasze unikalne aplikacje i platformy są zaprojektowane tak, aby prowadzić Cię na każdym etapie Twojej podróży z Daikin. Steruj Twoimi urządzeniami, organizuj opiekę posprzedażową i korzystaj z pomocy technicznej, gdy jej potrzebujesz – wszystko to za naciśnięciem jednego przycisku.

Wsparcie techniczne
Produkty Daikin są budowane zgodnie z najwyższymi standardami, ale jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, nasi doświadczeni technicy serwisowi są zawsze do Twojej dyspozycji. Naprawy na miejscu są dostępne dla wszystkich naszych serii produktów.

Nasza sieć partnerska
Nasza sieć zaufanych, wykwalifikowanych instalatorów wyznacza standardy profesjonalnych i niezawodnych usług instalacyjnych, które zaspokajają potrzeby naszych klientów.

Zdalny monitoring
Uzyskaj pełną kontrolę i komfort bez zmartwień dzięki narzędziom zdalnego monitorowania Daikin. Monitoruj swoje systemy ogrzewania i chłodzenia, gdziekolwiek jesteś, aby Twój dom był przytulny i efektywny bez żadnych kłopotów.
Uzyskaj informacje
Dowiedz się więcej o tym, jak pompy ciepła mogą odmienić Twój dom – i jak najlepiej wykorzystać swoją.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Więcej informacji
Jak najbardziej. Skontaktuj się z Partnerem serwisowym, który uruchomił Twoje urządzenie.
Jeżeli awaria dotyczy:
Klimatyzacja
Sugerujemy skontaktowanie się z Twoim instalatorem Daikin w celu uzyskania pomocy.
Pompa ciepła
Jeżeli twoja pompa objęta jest Programem Fabrycznej Opieki Serwisowej, zadzwoń na dedykowaną infolinię zgłoszeń awarii, która czynna jest od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00 do 20:00 pod numerem 22 417 80 80.
Dzięki rejestracji Twojej jednostki na platformie Stand By Me zyskasz dostęp do wszystkich protokołów online, automatyczne przypomnienia o obowiązkowych przeglądach oraz możliwość wykupienia dodatkowych usług, jak np. przedłużonej gwarancji dla pomp ciepła.
Aplikację pobierzesz zarówno dla systemu Android, jak i IOS.
Do rejestracja służy dedykowana platforma Stand By Me. Aby zarejestrować się w platformie musisz podać kod urochomienia. Otrzymasz go od partnera serwisowego, któy dokonał uruchomienia urzadzenia.