Wszystko, co musisz wiedzieć o produktach Daikin i warunkach gwarancji oraz o wariantach obsługi serwisowej na jednej, łatwo dostępnej platformie. Zyskasz dostęp do wszystkiego za jednym kliknięciem.
Twoje najważniejsze informacje o wyposażeniu w jednym miejscu.
Poznaj nasze dodatkowe usługi.
Przypomnienia o zbliżającym się terminie Twojego corocznego serwisowania.
Platforma zaprojektowana dla Ciebie.
Czym jest Stand By Me?
Co otrzymujesz?
Jak to działa?
Czym jest Stand By Me?
Stand By Me to nasza ekskluzywna platforma obsługi posprzedażowej. Wystarczy zarejestrować Twoje produkty Daikin, aby uzyskać dostęp do rozszerzonej gwarancji i pakietów serwisowania zapewniających spokój ducha.
Co otrzymujesz?
Stand By Me oferuje informacje o Twoich produktach i dostępnych usługach przedłużających ich żywotność, w ramach jednej, łatwo dostępnej platformy.
Jak to działa?
To proste! Wystarczy kliknąć link i postępować zgodnie z instrukcjami, aby zarejestrować Twój produkt. Po rejestracji będziesz mógł przeglądać wszystkie dostępne opcje serwisowe, aby zapewnić Twojemu produktowi opiekę, na jaką zasługuje.
Udzielisz zgody instalatorowi na dostęp do Twojego urządzenia w celu zdalnego rozwiązywania problemów. Dzięki temu serwisant automatycznie otrzyma powiadomienie, gdy w Twoim urządzeniu wystąpi błąd.
Więcej informacji
Do rejestracja służy dedykowana platforma Stand By Me. Aby zarejestrować się w platformie musisz podać kod urochomienia. Otrzymasz go od partnera serwisowego, któy dokonał uruchomienia urzadzenia.
Musisz utworzyć konto Daikin i zarejestrować Twoją pierwszą instalację za pomocą jednej z dwóch opcji.
Opcja pierwsza: wprowadź kod uruchomienia podany przez instalatora i wypełnij Twoje dane osobowe. Zaakceptuj warunki ogólne, a następnie kliknij przycisk „Zapisz”. Jeśli nie posiadasz kodu uruchomienia, skontaktuj się z lokalnym zespołem Stand By Me, podając numer seryjny jednostki.
Opcja druga: można zarejestrować instalację na podstawie typu urządzenia, numeru seryjnego i faktury cyfrowej. Musisz przewinąć w dół, aby przejść przez poszczególne kroki. Nie zapomnij zapisać Twoich danych na końcu.
Po zarejestrowaniu pierwszego urządzenia możesz zarejestrować kolejne instalacje za pośrednictwem Twojego konta Daikin. W sekcji „Instalacje” na pasku menu po lewej stronie w prawym górnym rogu znajduje się przycisk „Dodaj instalację”. Kliknij go i dodaj drugą instalację, korzystając z jednej z dwóch opcji. Powtórz tę czynność dla kolejnych instalacji.
Zachęcamy do kontaktu pod adresem standbyme@daikin.pl lub pod numerem infolinii 22 319 90 01.
Każda jednostka wewnętrzna i zewnętrzna posiada tabliczkę znamionową zawierającą typ produktu i numer seryjny.
Możesz skontaktować się z zespołem Stand By Me, pisząc na skrzynkę standbyme@daikin.pl. Pamiętaj, aby podać numer seryjny i kod produktu Twojego systemu. Numer seryjny znajduje się zarówno na Twojej fakturze, jak i na szarej naklejce na jednostce wewnętrznej lub zewnętrznej.
Steruj Twoimi urządzeniami za pomocą aplikacji Onecta.
Zarządzaj swoim klimatem wewnętrznym z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie za pomocą naszej aplikacji do zdalnego sterowania rozwiązaniami indywidualnymi.
Są one niezbędne, do umożliwienia nawigacji na naszej stronie internetowej i świadczenia żądanych usług („minimalne pliki cookie”).
Dodatkowe pliki cookie:
Wydajne pliki cookie:ⓘ
pliki cookie gromadzące statystyki dotyczące ruchu i zachowania użytkowników na naszych stronach internetowych lub stronach internetowych osób trzecich.
Wydajne pliki cookie:
pliki cookie gromadzące statystyki dotyczące ruchu i zachowania użytkowników na naszych stronach internetowych lub stronach internetowych osób trzecich.
Reklamowe / targetujące:ⓘ
pliki cookie wykorzystywane do dostarczania reklam na naszych stronach internetowych lub stronach internetowych osób trzecich, które są bardziej odpowiednie dla użytkownika i jego zainteresowań, a także do pomiaru skuteczności kampanii reklamowych.
Reklamowe / targetujące:
pliki cookie wykorzystywane do dostarczania reklam na naszych stronach internetowych lub stronach internetowych osób trzecich, które są bardziej odpowiednie dla użytkownika i jego zainteresowań, a także do pomiaru skuteczności kampanii reklamowych.