Pomoc techniczna dla klienta

Oferujemy naszym klientom pełny dostęp do niezawodnej sieci opcji technicznych i usług na miejscu u klienta, zapewniających pomoc w zarządzaniu systemem Daikin.

Did you mean:

Sortuj po

{{compares.length}}/{{maxNumberOfCompares}} {{ getLabel('finder.compare.selected') }}

Oops, nie znależliśmy informacji której szukasz

404

Procedura odbioru towaru

Sposób odbioru towaru ma istotne znaczenie w przypadku ewentualnej reklamacji lub zwrotu. Zapraszamy do zapoznania się z Procedurą Odbioru Towaru. 

Procedura reklamacji dostawy

W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji towaru prosimy o zachowanie odpowiednich procedur opisanych w załączonym dokumencie.

Formularz reklamacji

Wszelkie reklamacje przyjmowane są według procedur i na dedykowanym formularzu. Wypełniony dokument należy przesłać na adres e-mail: bok@daikin.pl

velocity_day_710x460.jpg

Uzyskaj certyfikaty

Daikin, jako wiodąca firma w dziedzinie systemów HVAC-R, jest najlepszym partnerem projektów Twoich budynków ekologicznych.

VRVIV-iseries-Header-930x870.png

Zespół ds. kluczowych klientów

Wyspecjalizowany zespół wiodących ekspertów w dziedzinie działalności biznesowej oraz handlu detalicznego, którzy są gotowi pomóc Twojej firmie.

Pomoc techniczna Daikin

Niezależnie od tego, czy szukasz określonego oprogramowania, potrzebujesz szczegółowych informacji o produkcie, czy masz pytania dotyczące Twojego systemu, nasz dział Pomocy technicznej jest tutaj, aby Ci pomóc.

FAQ

Nasza strona FAQ to odpowiedzi na często zadawane pytania. Podaje opisy, wyjaśnienia, pozwala zrozumieć działanie urządzenia oraz zawiera ogólne zasady utrzymania dbałości o jednostkę i agregat.

Narzędzia programowe

Dowiedz się więcej o naszej aplikacji 3D, przeglądarce wykresów psychrometrycznych Daikin oraz skanowaniu kodów QR.

Informacje o produkcie

Odbierz bardziej szczegółowe informacje o produkcie oraz materiały dotyczące swojego systemu Daikin.