ETYKA KORPORACYJNA DAIKIN EUROPE GROUP’S

Etyka korporacyjna Daikin stanowi wyrażenie podstawowych wartości i reprezentuje ramy podejmowania decyzji. Jest osobistą odpowiedzialnością i zobowiązaniem każdego członka Daikin Europe Group respektowanie wysokich zasad etyki i standardów prawnych postępowania, zarówno pod względem ducha jak i litery, niezależnie od tego, czy jest to narzucane przez prawo, czy nie.

Oto 12 kluczowych elementów etyki korporacyjnej Daikin:

  1. Zapewnianie zgodności z prawem
  2. Dostarczanie bezpiecznych, produktów i usług wysokiej jakości, przewidując przyszłe potrzeby użytkowników końcowych
  3. Prowadzenie działalności biznesowej w oparciu o zasady uczciwej konkurencji
  4. Praktykowanie uczciwego zaopatrzenia z utrzymywaniem przyjaznych, aczkolwiek wymagających i konkurencyjnych relacji z dostawcami
  5. Respektowanie praw własności intelektualnej oraz poufności informacji firmowych
  6. Ujawnianie informacji firmowych w odpowiednim czasie i we właściwy sposób
  7. Pozostawanie firma, która stara się wywierać minimalne oddziaływanie na środowisko
  8. Zapewnianie bezpieczeństwa naszych operacji
  9. Kultywowanie dynamicznego miejsca pracy, które zaszczepia dumę i entuzjazm u każdego pracownika
  10. Chronienie zasobów korporacji
  11. Praktykowanie umiarkowania w zakresie rozrywki i wymiany prezentów
  12. Zachowywanie nieustępliwej postawy względem zachowań niezgodnych z prawem, antyspołecznych i nieetycznych.

Zgłaszanie niezgodności

Dziękujemy za zainteresowanie etyką i programem zgodności Daikin Europe. Twoje uwagi są ważne i uczynimy wszystko, aby odpowiedzieć na wszystkie zapytania w odpowiednim czasie. Jesteśmy zaangażowani w zapewnieniu otwartego i uczciwego środowiska, w którym udziałowcy mają prawo wyrażać swoje pytania, troski i potencjalne pogwałcenia dotyczące naszych praktyk biznesowych.

Erik Claes

Dyrektor Audytu Wewnętrznego

Daikin Europe N.V.