Skip to main content

Odkryj nową ulepszoną platformę ID Daikin

Jakiś czas temu oddaliśmy do użytku naszych klientów platformę ID Daikin, dającą dostęp do naszego Portalu Klienta, Sklepu Daikin, Stand By Me i wielu innych aplikacji. Teraz przedstawiamy kilka nowych i ekscytujących funkcji.

Czy wiesz, że możesz załatwić szybciej swoją sprawę?

bg-image

Co nowego?

Ciesz się swobodą zarządzania własnym panelem administratora, dostępami dla innych użytkowników z Twojej firmy i nie tylko!

  • Przypisz delegowanych administratorów w swoim profilu firmowym;
  • Dodaj pracowników do portali Daikin;
  • Aktualizuj informacje członków, takie jak dane osobowe (imię i nazwisko, adres e-mail, role);
  • Łatwy dostęp do wszystkich niezbędnych informacji o produktach, zamówieniach, fakturach itp.
  • Sprawdź dostępne aplikacje i linki do dokumentacji.

Jeszcze więcej zalet?

bg-image

Więcej benfitów

Panel administracyjny pozwli Ci zoptymalizować workflow:

  • Ciesz się łatwością posiadania wszystkich faktur, zamówień, ofert, raportów i nie tylko w jednym miejscu;
  • Pracuj wydajniej dzięki dostępowi administracyjnemu dla wszystkich pracowników;
  • Przyspiesz procesy, swobodnie dostosowując role administratora;

FAQ

Rejestracja w ID Daikin

Istnieją 4 główne typy użytkowników na platformie, każdy z własnym zestawem praw i uprawnień:

  • Administrator (Delegated Admin): pełny dostęp
  • Zarządzanie fakturami: pełny dostęp do faktur, zamówień i ofert
  • Zarządzanie zamówieniami: pełny dostęp do zamówień i ofert
  • Zarządzanie ofertami: pełny dostęp do ofert
  • Dostęp podstawowy

Pamiętaj, że tylko administratorzy delegowani mogą dodawać członków.

  • Przejdź do Konsoli administracyjnej.
  • Wyszukaj użytkownika, którego uprawnieniami chcesz zarządzać.
  • Wybierz użytkownika, aby otworzyć jego dane osobowe.
  • Kliknij ikonę klucza (= „zarządzaj”) po prawej stronie.
  • Przypisz odpowiednie role, zaznaczając odpowiednie pola wyboru.
  • Kliknij „Zapisz” lub ikonę x po prawej stronie, aby anulować.

Pamiętaj, że tylko administratorzy delegowani mogą zarządzać członkami.

  • Przejdź do Konsoli administracyjnej.
  • Kliknij przycisk „Zaproś użytkownika” z listy.
  • Podaj dane osobowe.
  • Wybierz rolę, którą chcesz przypisać (czyli poziom uprawnień dla tego użytkownika).
  • Kliknij strzałkę, aby wybrać język
  • Kliknij „zaproś przez e-mail” lub „zaproś przez SMS” (ta funkcja zadziała tylko wtedy, gdy wszystkie wymagane pola zostaną wypełnione).

Pamiętaj, że tylko administratorzy delegowani mogą zarządzać członkami.

  • Przejdź do Konsoli administracyjnej.
  • Wyszukaj użytkownika, którego chcesz usunąć z listy.
  • Wybierz członka, aby otworzyć dane osobowe.
  • Kliknij przycisk usuwania w prawym górnym rogu (ikona kosza)
  • Powinieneś otrzymać wyskakujące powiadomienie. Kliknij „potwierdź”.
  • Ten użytkownik został usunięty z Twojej organizacji i aplikacji B2B.

Pamiętaj, że tylko delegowani administratorzy mogą zarządzać członkami.

  • Przejdź do Konsoli administracyjnej.
  • Wyszukaj użytkownika, którego chcesz usunąć na liście.
  • Wybierz użytkownika, aby otworzyć jego dane osobowe.
  • Użyj przycisku przesuwania w prawym górnym rogu, aby dezaktywować użytkownika.

Ta funkcja wkrótce będzei dostępna!

Znajdź więcej informacji

Dystrybutor w okolicy

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?