Podczas procedury łączenia użytkownik powinien upewnić się, że znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie bezprzewodowej bramy Daikin. Aplikacja ONECTA zawiera instrukcję krok po kroku, jak aktywować punkt dostępu dla bramy bezprzewodowej Daikin.
Tymczasowe rozwiązanie dla użytkowników iOS 15:
W aplikacjach ONECTA 2.7.0, 3.0.2 i 3.1.0 występują problemy z połączeniem z bezprzewodowym punktem dostępu firmy Daikin. Aby pomyślnie połączyć się, proszę wykonać kolejne kroki:
- Zaktualizować aplikację do wersji 3.1.0 lub nowszej
- Wyłączyć dane komórkowe (3G/4G/..) w telefonie iPhone

- rozpocząć przekazywanie do eksploatacji jednostki Daikin poprzez aplikację ONECTA.
W przypadku utknięcia na ekranie "łączenie z urządzeniem" lub wyświetlenia ekranu "niepowodzenie połączenia z urządzeniem" , zastosować powyższe obejście.

