Gdy Twoje urządzenie jest połączone w trybie "out-of-home", Twój kod PIN blokady rodzicielskiej można odzyskać, wykonując następujące czynności:
- Zaloguj się na swoje konto "out-of-home",
- Przejdź do "My adapters",
- Dotknij i przytrzymaj adapter z blokadą rodzicielską przez ponad 3 sekundy,
- Zostanie wyświetlone okno z podanym kodem PIN blokady.
Gdy urządzenie nie jest połączone w trybie "out-of-home", kod PIN blokady rodzicielskiej można zresetować, wykonując następujące czynności:
- Skontaktuj się z instalatorem,
- Instalator będzie musiał przywrócić ustawienia fabryczne karty LAN, aby usunąć kod blokady rodzicielskiej.
Uwaga: przywrócenie ustawień fabrycznych karty LAN powoduje również usunięcie wszystkich ustawień.
Ustawienia, które są resetowane:
- Połączenie sieciowe w domu (ustawienia LAN),
- Hasło blokady rodzicielskiej,
- Nazwa i ikona urządzenia.