Skip to main content

Chcę utworzyć nowe konto użytkownika, ale pojawia się komunikat o błędzie "Adres e-mail jest już w użyciu. Użyj innego adresu e-mail ". Nie utworzyłem jednak konta z moim adresem e-mail. Co powinienem zrobić?

Możliwe, że ktoś próbował zarejestrować (ale nie mógł aktywować) konto użytkownika pod swoim adresem e-mail. Aby odzyskać konto użytkownika zarejestrowane pod Twoim adresem e-mail, użyj w aplikacji "nie pamiętam hasła". Następnie, na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość e-mail, w celu ponownej konfiguracji hasła, żeby otrzymać dostęp do konta użytkownika zarejestrowanego na Twój adres e-mail.

Zaleca się usunięcie konta użytkownika za pośrednictwem aplikacji przed użyciem konta użytkownika (może to oznaczać, że wprowadzono nieprawidłowe dane klienta). Usunięcie konta użytkownika można wykonać logując się do aplikacji i wybierając "moje konto", a następnie usunąć konto użytkownika. Konieczne będzie ponowne zarejestrowanie konta po wykonaniu tej czynności.

Znajdź więcej informacji

Dystrybutor w okolicy

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?