Skip to main content

Moja jednostka obsługuje zestaw opcji bramy sieciowej lecz kiedy próbuję dodać ją do mojego konta, "zawiesza" się na etapie procesu inicjalizacji. Co mam zrobić?

Kiedy dodajesz jednostkę do swego konta, aplikacja Daikin Residential Controller automatycznie sprawdza i raportuje stan inicjalizacji tej jednostki oraz wskazuje postęp tego procesu na pasku postępu.

Trzeba zwrócić uwagę, że jednostki pomp ciepła Daikin Altherma 2giej generacji wymagają ponownego uruchomienia i proces może trwać do 20 minut.

Jeśli po 20 minutach aplikacja nadal wskazuje inicjalizację jednostki, spróbuj wykonać poniższe czynności:

  • Ponownie uruchom jednostkę pompy ciepła Daikin Altherma, wyłączając i włączając zasilanie.
  • Sprawdź u swojego instalatora, czy oprogramowanie tej jednostki pompy ciepła jest zgodne z używaną bramą sieciową. Jest możliwe, że oprogramowanie wymaga aktualizacji.

System gazowego kotła niekondensacyjnego Daikin (DRGATEWAYAA) jest obecnie zgodny jedynie z termostatem pokojowym (DOTT). Kiedy dojdzie przerwania połączenia pomiędzy kotłem gazowym i termostatem pokojowym Daikin (np. w wyniku uszkodzenia, rozłączenia ... ), aplikacja będzie wskazywać, że trwa inicjalizacja kotła gazowego, ponieważ wymaga ponownej inicjalizacji komunikacji z termostatem. Dopóki jednostka kotła gazowego nie połączy się ponownie z termostatem, aplikacja będzie wskazywać stan inicjalizacji. Kiedy tylko termostat zostanie połączony, postęp inicjalizacji (załadowanie) można będzie sprawdzać na ekranie termostatu.

Znajdź więcej informacji

Dystrybutor w okolicy

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?