Daikin commissioning service

Dla użytkowników

Przyjazny, ciepły dom to podstawa. Aby zagwarantować bezawaryjne działanie urządzeń DAIKIN Altherma stworzyliśmy specjalny program serwisowy, gwarantujący profesjonalne uruchomienie instalacji z pompą ciepła Daikin Altherma. 

AUTORYZOWANE URUCHOMIENIE DAIKIN = 5 lat GWARANCJI NA POMPĘ CIEPŁA

Daikin  Altherma 5 lat gwarancji na pompy ciepła

Podstawowe zasady postępowania dla użytkowników pomp ciepła Daikin Altherma:

  1. Prawidłowy montaż oraz zgłoszenie urządzeń do autoryzowanego uruchomienia jest realizowane przez firmę instalacyjną. Firma ta ponosi odpowiedzialność za urządzenia do czasu uruchomienia.
  2. Jeżeli użytkownik podał adres e-mail podczas Autoryzowanego Uruchomienia, zostanie do niego przesłany klucz aktywacyjny do portalu Stand By Me. Po rejestracji w Portalu (możliwa w ciągu 1 roku od uruchomienia) i zalogowaniu będzie tam dostępny Protokół Uruchomienia.
    Jeżeli użytkownik nie otrzymał klucza aktywacyjnego, proszę skontaktować się z infolinią Daikin pod numerem telefonu 22 319 90 02 w celu otrzymania klucza.
  3. Po autoryzowanym uruchomieniu opiekę nad urządzeniem przejmuje Serwis Fabryczny Daikin.
  4. W przypadku braku autoryzowanego uruchomienia obowiązuje standardowa gwarancja 36-miesięczna (3 lata) realizowana przez instalatora.
  5. Zgłoszenie awarii lub nieprawidłowej pracy należy dokonać pod nr infolinii 22 417 80 80 podanym na naklejce serwisowej.
    Przyjmowanie zgłoszeń awarii: pn-nd godz. 08:00-20:00. Usługa dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników portalu Stand By Me.
  6. Na wszystkie pompy ciepła uruchomione poprzez Serwis Fabryczny Daikin udzielana jest gwarancja 60 miesięcy (5 lat) od daty uruchomienia pompy ciepła. Przez portal Stand By Me w ciągu 1 roku od uruchomienia możliwe jest wykupienie przedłużenia gwarancji nawet do 10 lat (5+5) – szczegóły w pliku „Szczegółowe wytyczne dla użytkowników 2020."
  7. Dla utrzymania gwarancji wymagane jest wykonywanie odpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji.
  8. Podczas użytkowania systemu należy korzystać z instrukcji obsługi, czyli tzw. „Przewodnika Odniesienia dla Użytkownika”. Dokument ten jest możliwy do pobrania w wyszukiwarce produktów po wyszukaniu modelu urządzenia.
  9. Szczegółowe omówienie Zasad Postępowania dla Użytkowników znajduje się w dokumencie do pobrania poniżej.