Skip to main content

Dla użytkowników

Przyjazny, ciepły dom to podstawa. Aby zagwarantować bezawaryjne działanie urządzeń DAIKIN Altherma stworzyliśmy specjalny program serwisowy, gwarantujący profesjonalne uruchomienie instalacji z pompą ciepła Daikin Altherma. 

AUTORYZOWANE URUCHOMIENIE DAIKIN = 5 lat GWARANCJI NA POMPĘ CIEPŁA

Daikin  Altherma 5 lat gwarancji na pompy ciepła

Podstawowe zasady postępowania dla użytkowników pomp ciepła Daikin Altherma:

  1. Prawidłowy montaż oraz zgłoszenie urządzeń do autoryzowanego uruchomienia jest realizowane przez firmę instalacyjną. Firma ta ponosi odpowiedzialność za urządzenia do czasu uruchomienia.
  2. Jeżeli użytkownik podał adres e-mail podczas Autoryzowanego Uruchomienia, zostanie do niego przesłany klucz aktywacyjny do portalu Stand By Me. Po rejestracji w Portalu (możliwa w ciągu 1 roku od uruchomienia) i zalogowaniu będzie tam dostępny Protokół Uruchomienia.
    Jeżeli użytkownik nie otrzymał klucza aktywacyjnego, proszę skontaktować się z infolinią Daikin pod numerem telefonu 22 319 90 01 w celu otrzymania klucza.
  3. Po autoryzowanym uruchomieniu opiekę nad urządzeniem przejmuje Serwis Fabryczny Daikin.
  4. W przypadku braku autoryzowanego uruchomienia obowiązuje standardowa gwarancja 36-miesięczna (3 lata) realizowana przez instalatora.
  5. Zgłoszenie awarii lub nieprawidłowej pracy należy dokonać pod nr infolinii 22 417 80 80 podanym na naklejce serwisowej.
    Przyjmowanie zgłoszeń awarii: pn-nd godz. 08:00-20:00. Usługa dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników portalu Stand By Me.
  6. Na pompy ciepła uruchomione poprzez Serwis Fabryczny Daikin udzielana jest gwarancja 60 miesięcy (5 lat)* od daty uruchomienia pompy ciepła. 5 lat gwarancji obowizuje od lipca 2020. Przez portal Stand By Me w ciągu 1 roku od uruchomienia możliwe jest wykupienie przedłużenia gwarancji nawet do 10 lat (5+5) – szczegóły w pliku „Szczegółowe wytyczne dla użytkowników 2023."
  7. Dla utrzymania gwarancji wymagane jest wykonywanie odpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji.
  8. Podczas użytkowania systemu należy korzystać z instrukcji obsługi, czyli tzw. „Przewodnika Odniesienia dla Użytkownika”. Dokument ten jest możliwy do pobrania w wyszukiwarce produktów po wyszukaniu modelu urządzenia.
  9. Szczegółowe omówienie Zasad Postępowania dla Użytkowników znajduje się w dokumencie do pobrania poniżej.

 

 

 

Znajdź więcej informacji

Dystrybutor w okolicy

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?