Przyjazny, ciepły dom to podstawa. Aby zagwarantować bezawaryjne działanie urządzeń DAIKIN Altherma stworzyliśmy specjalny program serwisowy, gwarantujący profesjonalne uruchomienie instalacji z pompą ciepła Daikin Altherma.
AUTORYZOWANE URUCHOMIENIE DAIKIN = 5 lat GWARANCJI NA POMPĘ CIEPŁA
Podstawowe zasady postępowania dla użytkowników pomp ciepła Daikin Altherma:
- Prawidłowy montaż oraz zgłoszenie urządzeń do autoryzowanego uruchomienia jest realizowane przez firmę instalacyjną. Firma ta ponosi odpowiedzialność za urządzenia do czasu uruchomienia.
- Jeżeli użytkownik podał adres e-mail podczas Autoryzowanego Uruchomienia, zostanie do niego przesłany klucz aktywacyjny do portalu Stand By Me. Po rejestracji w Portalu (możliwa w ciągu 1 roku od uruchomienia) i zalogowaniu będzie tam dostępny Protokół Uruchomienia.
Jeżeli użytkownik nie otrzymał klucza aktywacyjnego, proszę skontaktować się z infolinią Daikin pod numerem telefonu 22 319 90 01 w celu otrzymania klucza. - Po autoryzowanym uruchomieniu opiekę nad urządzeniem przejmuje Serwis Fabryczny Daikin.
- W przypadku braku autoryzowanego uruchomienia obowiązuje standardowa gwarancja 36-miesięczna (3 lata) realizowana przez instalatora.
- Zgłoszenie awarii lub nieprawidłowej pracy należy dokonać pod nr infolinii 22 417 80 80 podanym na naklejce serwisowej.
Przyjmowanie zgłoszeń awarii: pn-nd godz. 08:00-20:00. Usługa dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników portalu Stand By Me. - Na wszystkie pompy ciepła uruchomione poprzez Serwis Fabryczny Daikin udzielana jest gwarancja 60 miesięcy (5 lat) od daty uruchomienia pompy ciepła. 5 lat gwarancji obowizuje od lipca 2020. Przez portal Stand By Me w ciągu 1 roku od uruchomienia możliwe jest wykupienie przedłużenia gwarancji nawet do 10 lat (5+5) – szczegóły w pliku „Szczegółowe wytyczne dla użytkowników 2020."
- Dla utrzymania gwarancji wymagane jest wykonywanie odpłatnych przeglądów gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji.
- Podczas użytkowania systemu należy korzystać z instrukcji obsługi, czyli tzw. „Przewodnika Odniesienia dla Użytkownika”. Dokument ten jest możliwy do pobrania w wyszukiwarce produktów po wyszukaniu modelu urządzenia.
- Szczegółowe omówienie Zasad Postępowania dla Użytkowników znajduje się w dokumencie do pobrania poniżej.