Bruksela, 16 września 2024 r. - Daikin zwiększył wsparcie online dla instalatorów systemów domowych, rozszerzając usługę Daikin Cloud Service (DCS) Residential o pompy ciepła powietrze-powietrze i jednostki typu split. Usługa Daikin Cloud Service Residential wyposaża instalatorów w narzędzia do zdalnego monitorowania i sterowania ustawieniami jednostek klienta w zakresie szeregu parametrów, umożliwiając jednocześnie szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów serwisowych.
DCS Residential - usługa przeznaczona dla instalatorów, zapewniająca doskonałą obsługę klienta
Zapewnianie instalatorom najlepszych innowacji, narzędzi i usług zawsze było kluczowym elementem misji firmy Daikin. Pionierskie, zaawansowane możliwości zdalnego dostępu oferowane przez Daikin Cloud Service Residential pozwalają instalatorom i inżynierom pracować z dowolnego miejsca. Są w stanie pozostać w kontakcie, monitorując, dostrajając i kontrolując zainstalowane systemy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby niezawodnie zapewnić komfort w domu i zoptymalizowane zużycie energii. Dostęp online promuje proaktywną analizę usterek i skraca czas interwencji, zapewniając szybszą i bardziej efektywną obsługę.
Nowe funkcje i możliwości
DCS Residential, wiodąca usługa zdalnego dostępu, została zaprojektowana w celu zwiększenia skuteczności obsługi domowej, przy jednoczesnym zaspokojeniu kluczowych potrzeb serwisowych instalatorów. Zaawansowana funkcjonalność zapewnia wsparcie na trzy sposoby:
- Ustawienia użytkownika - Możliwość dostępu do elementów sterujących użytkownika pozwala instalatorom na skuteczne zdalne monitorowanie i dostosowywanie ustawień w przypadku wystąpienia problemów wynikających z błędów w ustawieniach, ograniczając potrzebę wizyt domowych.
- Ustawienia obiektowe - Kontrola szerokiej gamy ustawień obiektowych pozwala również instalatorom na dopracowanie bardziej zaawansowanych ustawień. Obejmują one na przykład dostosowanie dla kominków, obsługę technologii „inteligentnego oka” Daikin i ukierunkowaną korektę temperatury w pomieszczeniu.
- Rejestracja i analiza danych - Dzięki 36 punktom danych D-checker oraz możliwości przeglądania do dwóch miesięcy historii danych, instalatorzy mogą stale monitorować krytyczne informacje dotyczące jednostek mieszkalnych. Nowa funkcja wizualizacji z nowym wyświetlaczem graficznym i dostępnością kodów błędów pomaga uprościć analizę trendów i umożliwia szybszą identyfikację problemów.

Wyraźne korzyści
DCS Residential oferuje korzyści zarówno dla instalatorów, jak i ich klientów:
- Proste problemy bez wad produktu lub części, które stanowią ponad połowę zgłoszeń od klientów, można szybko rozwiązać, dostosowując zdalnie online ustawienia użytkownika i obiektu.
- W przypadku bardziej złożonych scenariuszy wymagających wizyty domowej, zdalne monitorowanie umożliwia wcześniejsze zaplanowanie i zamówienie części. Efektem tego jest szybsza obsługa i najczęściej wyeliminowanie konieczności ponownych wizyt.
- Dzięki ograniczeniu podróży, zdalne monitorowanie uwalnia instalatorów i zwiększa dostępną wydajność instalacji. Stwarza to więcej możliwości identyfikacji i pomocy nowym klientom.
- Klienci cenią sobie szybką reakcję serwisową i wsparcie ekspertów oferowane przez DCS Residential. Pomaga to na wiele sposobów: promować lojalność klientów, budować silną reputację i tworzyć nowe możliwości zamówień poprzez rekomendacje.

Przegląd zalet usługi Daikin Cloud Service Residential
Hiroshi Nishihara, dyrektor generalny ds. usług i rozwiązań Daikin Europe
„Usługa Daikin Cloud Service Residential została dobrze przyjęta przez instalatorów i ich klientów. Jest to istotna część wsparcia produktowego, które zapewniamy i oferuje kluczowy wyróżnik na rynku. Jesteśmy podekscytowani, że możemy rozszerzyć naszą ofertę zdalnego monitorowania, aby pomóc instalatorom domowych systemów w zarządzaniu i rozwijaniu ich działalności”.
O firmie
Daikin Airconditioning Poland Sp. z o.o.
Daikin Airconditioning Poland Sp.z o.o. została założona w 2001 roku z siedzibą biura głównego w warszawie, jako spółka zależna Daikin Europe N.V. Prowadzi dystrybucję, doradztwo i serwis wszystkich urządzeń oferowanych przez grupę Daikin na terenie polski. Oferuje Efektywne energetycznie i zaawansowane technologicznie rozwiązania do ogrzewania, klimatyzacji, chłodzenia zarówno w obiektach komercyjnych, przemysłowych jak i w budownictwie indywidualnym. Posiada szereg biur regionalnych w całej Polsce oraz oferuje swoje produkty i usługi poprzez sieć autoryzowanych Partnerów w całym kraju.
Daikin Europe N.V.
Daikin Europe N.V. jest spółką zależną Daikin Industries Ltd. i wiodącym dostawcą technologii ogrzewania, chłodzenia, wentylacji, i oczyszczania powietrza. Firma projektuje, produkuje i wprowadza na rynek szeroką gamę urządzeń, a także rozwiązania szyte na miarę dla celów mieszkaniowych, handlowych i przemysłowych w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Do tej pory Daikin Europe N.V. zatrudnia ponad 12 000 pracowników w ponad 59 skonsolidowanych spółkach zależnych. Posiada 12 głównych zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w Belgii, Czechach, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Turcji, Austrii i Wielkiej Brytanii. Główna siedziba Daikin Europe Group znajduje się w Belgii w Ostendzie. Firma powstała w 1972 roku, produkcja w Europie rozpoczęła się w 1973 roku.
Daikin Airconditioning Central Europe
Daikin Airconditioning Central Europe została założona w 1999 roku z siedzibą w Wiedniu, Austria, jako spółka zależna Daikin Europe N.V. Portfolio firmy obejmuje produkty i rozwiązania do ogrzewania, chłodzenia, wentylacji, oczyszczania powietrza i chłodnictwa. Ponad 560 pracowników i 2500 partnerów odpowiada za sprzedaż i serwis w 16 krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Austria, Albania, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Węgry, Kosowo, Czarnogóra, Mołdawia, Macedonia Północna, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja i Słowenia). Dzięki aplikacji Your Daikin World w siedzibie głównej w Wiedniu, branża HVAC-R i sektor budowlany mają dostęp do nowoczesnego centrum doświadczeń do współtworzenia dostosowanych do potrzeb rozwiązań dla hoteli, sklepów, biur lub dużych zastosowań komercyjnych. Obejmuje również jedno z 9 ośrodków szkoleniowych w regionie Daikin Central Europe.
Daikin Industries Ltd.
Daikin Industries Ltd. z siedzibą w Osace w Japonii zatrudnia około 89 000 osób na całym świecie i osiągnęła sprzedaż na poziomie około 23,7 miliarda euro w roku podatkowym 2021 (21 kwietnia – 22 marca). Firma jest światowym liderem na rynku pomp ciepła i systemów klimatyzacyjnych oraz filtracji powietrza. Daikin Industries Ltd. jest jedynym producentem klimatyzacji na świecie, który samodzielnie opracowuje i produkuje wszystkie ważne komponenty, takie jak czynniki chłodnicze, sprężarki i elektronika.
Kontakt dla mediów
Sofie Sap
Corporate Communication Manager
(Dutch/French/English)
tel: +32 472 580 482
mail: sap.s@daikineurope.com
Daisuke Kakinaga - Corporate Communication Manager
(Japanese/English)
tel: +32 465 462 321
mail: kakinaga.d@bxl.daikineurope.com
Agnieszka Pióro
Koordynator działu marketingu Daikin Airconditioning Poland Sp. z o.o.
tel.: +48 691 89 22 80
mail: pioro.a@daikin.pl
Daikin Airconditioning Poland Sp. z o.o.
ul. Krakowiaków 36
02-255 Warszawa
Polska