Skip to main content

FAQ i Pomoc z Portalem Klienta Daikin

Czy masz jakieś pytania dotyczące Portalu Klienta Daikin?
Tutaj będziesz mógł znaleźć właściwe odpowiedzi na swoje pytania.

Na tej stronie znajdziesz często zadawane pytania i odpowiedzi dotyczące Portalu Klienta Daikin. W sekcji "Rozpoczęcie pracy" można dowiedzieć się, jak łatwo jest skonfigurować Portal Klienta Daikin dla swojej firmy. Tutaj można również zapoznać się z obszerną "koncepcją ról i uprawnień", za pomocą której można ustawić różne uprawnienia przeglądania w Portalu Klienta Daikin. W sekcjach Wyceny, Zamówienia, Śledzenie i Namierzanie, Dostawy i Zwroty, jak również Faktury i Stan Konta, wyjaśnimy jak znaleźć wszystkie informacje na pierwszy rzut oka dzięki szczegółowym instrukcjom i graficznym ilustracjom. Ponadto, w tych sekcjach przedstawimy krok po kroku wyjaśnienie, jak można poprosić o wycenę, przetworzyć zamówienia, zorganizować zwrot i wysłać awizo płatności. Możesz wygodnie prześledzić te opcje samoobsługi w dowolnym czasie i miejscu.

Rozpoczęcie pracy
Uprawnienia
Wyceny
Zamówienia
Śledzenie i Namierzanie
Dostawy i Zwroty
Faktury
Stan Konta
Inne

Rozpoczęcie pracy

Uprawnienia

Wyceny

Zamówienia

Śledzenie i Namierzanie

Zrealizowane Dostawy i Zwroty

Faktury

Stan konta

Inne

Znajdź więcej informacji

Dystrybutor w okolicy

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Znajdź więcej informacji

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?