Bruksela, 30 lipca 2025 r. – Firma Daikin wprowadziła niedawno nowe pozycjonowanie marki: być troskliwym liderem branży HVAC. Oznacza to jeszcze silniejsze zaangażowanie w stawianie klienta w centrum wszystkich działań firmy Daikin — poprzez dostarczanie energooszczędnych systemów ogrzewania i chłodzenia oraz czystego, świeżego powietrza, a wszystko to w sposób ekologiczny. Aby urzeczywistnić tę strategię, firma Daikin rozpoczęła nową europejską kampanię marki pod hasłem „Zawsze obecni, otulamy Cię powietrzem”.
Kampania zwraca uwagę na coś, co często uważamy za oczywiste: na powietrze wokół nas. To kreatywna manifestacja tego, jak pompy ciepła i oczyszczacze powietrza Daikin zapewniają ludziom komfort klimatyczny i czyste powietrze – każdego dnia, w ich domach. Wsparta ponad stuletnim doświadczeniu, firma Daikin nieustannie wprowadza innowacje w zakresie sposobu, w jaki postrzegamy powietrze.
Powietrze, które stało się widoczne
Kampania marki odzwierciedla wiodącą pozycję firmy Daikin w zakresie komfortu klimatycznego, jakości powietrza i ekologiczności. Wykorzystując kolorowe bąbelki wizualizuje niewidoczne zalety pomp ciepła i oczyszczaczy powietrza:
- Pomarańczowe bąbelki reprezentują ciepłe powietrze
- Niebieskie bąbelki oznaczają chłodne powietrze
- Białe bąbelki symbolizują czyste, świeże powietrze
Te wizualizacje pokazują, w jaki sposób rozwiązania Daikin w dyskretny sposób poprawiają jakość naszego codziennego życia — ogrzewając, chłodząc, oczyszczając i odświeżając przestrzenie, w których żyjemy.
Wizualna prezentacja komfortu i zdrowia
Jest to czymś więcej niż kampanią. To opowieść o tym, jak powietrze kształtuje nasze codzienne życie. Obrazy bąbelków pojawiają się w telewizji, prasie, mediach cyfrowych i społecznościowych, zachęcając ludzi do postrzegania powietrza nie tylko jako czegoś, czym oddychamy, ale też jako czegoś, co nas otacza.
Rozpowszechnianie w całej Europie
Kampania koncentruje się na kategoriach produktów Daikin do zastosowań mieszkaniowych, w tym na pompach ciepła typu powietrze-powietrze, pompach ciepła typu powietrze-woda, oczyszczaczach powietrza i systemach wentylacyjnych. Będzie ona aktywna tej zimy w ponad 20 krajach europejskich. Ogólnym celem jest wzmocnienie i podtrzymywanie świadomości marki w całej Europie, umacniając pozycję Daikin jako zaufanego lidera w dziedzinie rozwiązań sterowania klimatem w pomieszczeniach.
Zrównoważony rozwój z każdym oddechem
Hasło „Zawsze obecni, otulamy Cię powietrzem” podkreśla również wiodącą pozycję firmy Daikin w dziedzinie ekologicznych innowacji. Kampania odzwierciedla sposób, w jaki firma Daikin pomaga ludziom żyć bardziej świadomie — zapewniając energooszczędny komfort klimatyczny oraz czyste, świeże powietrze w sposób ekologiczny. Jest to kontynuacja długoletniego zaangażowania firmy Daikin w działania na rzecz dbania o powietrze.
Wiadomość od firmy Daikin Europe
„Powietrze jest niezbędne, ale często niedostrzegane. W ramach tej kampanii chcieliśmy uwidocznić to, co niewidoczne – pokazać, jak firma Daikin nieustannie pracuje nad poprawą jakości powietrza, którym oddychamy. Jest to celebracja komfortu klimatycznego, zdrowia i zrównoważonego rozwoju oraz odzwierciedlenie naszego zaangażowania w innowacje, które naprawdę mają znaczenie.”
- Erwin De Roos, kierownik ds. marketingu na region EMEA, Daikin Europe